Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

ΔΕΝ ΥΠΟΧΩΡΟΥΜΕ!!!

ΑΜΝΗΜΟΝΕΥΤΟΙ (ΡΟΔΟΥ) 


 Όχι καθόλου, δεν με πειράζει που σου φαίνομε λίγο τρελός. Ξέρεις εννοώ που με βλέπεις αξύριστο και ακούρευτο και αναρωτιέσαι τι διάολο παριστάνω. Τέτοια όμορφη βραδιά και έχει και champion leage και γω να κάθομαι με άλλους δέκα, κρατώντας αναμμένα κεράκια και μοιράζουμε συνθήματα, πως η Ελλάδα δεν είναι για πέταμα. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕΚΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ-ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΟΧΟΡΟΥΜΕ!!
Η αλήθεια είναι ότι τα νεύρα μου δεν είναι πολύ καλά ,και με έβγαλε εκεί , Που Δεν έχω κόμμα να με ηρεμήσει, ίσως γι αυτό .Ίσως γι αυτό νομίζω, πως έχουμε χούντα των τραπεζιτών, ΓΙΑΤΙ δεν είχα κανέναν να μου ερμηνεύσει πως «το σύνταγμα άμα έχεις σοβαρούς λόγους» μπορείς να το κάνεις πατσαβούρα και να βάλεις πρωθυπουργό τον χαϊδεμένο της δασκάλας που μας πρόδινε όταν κάναμε κοπάνα για να γευτούμε την άνοιξη.


 «θα ξυριστώ όταν θα χουμε δημοκρατία πάλι στην Ελλάδα» λέω σε φίλους και συνεργάτες, ανθρώπους που με ξέρουν χρόνια και ίσως να με εκτιμούν.(υπερβολές σκέπτονται, όταν με ακούν να αγανακτώ και να φωνάζω ,δημοκρατία έχουμε, αλλά είναι δύσκολες οι ώρες και φταίμε και μεις)


 -ε, φταίμε και μείς ρε Μανωλη ψελλίζουν.
 -α, ναι?
 -ε πως… δεν φταίει ο λαός? να είσαι αντικειμενικός…


 Να αυτό είναι που δεν μπορώ, να είμαι αντικειμενικός .ΑΔΥΝΑΤΩ!!!βλέπω όλον τον κόσμο μέσα από τα μάτια μου ,και όταν κάνω κάτι λάθος, φταίω εγώ, και όταν η πατρίδα αυτή, χαθεί, νιώθω, θα φταίω μόνος μου!!Όταν μου πει ο γιος μου « τι έκανες τότε πατέρα» ?τι να του πω ?ήμουν αντικειμενικός ?Σιγά μην πω έτσι στο παιδί μου!!!τους πηρέ ο διάολος και τους σήκωσε αγόρι μου!!!αυτό θα χω να του πω και θα του πω κι αλλα:
 «Έγιναν μάχες λεβέντη μου! μήνες χρόνια!!ο εχθρός ηταν δυνατός θησαυρέ μου, είχε μπει στο σαλόνι μας και μας κρατούσε δεμένους στους καναπέδες. Άντρες μέχρι εκει πάνω ,έλληνες –ΕΛΛΗΝΕΣ με κεφαλαία-,αχρηστεμένοι μπρος το σκουπιδαριό των καναλαρχων …δοσίλογοι που καλλιεργούσαν την ηττοπάθεια μέρα νύχτα ,όπως ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ.


 Ξυπνήσαμε όμως γιε μου, και ξυπνήσαμε και ολη την Ευρώπη!!!την μέρα που γιορτάζεται την ελευθερία στα σχολεία ολης της Ευρώπης ,ήταν η μέρα-γιατί πάντα υπάρχει εκεινη η μερα ,που οι Ελληνες –γιατι παντα είναι οι Έλληνες-για μια φορά ακόμα σταμάτησαν στις Θερμοπύλες τους τοκογλύφους ,την παρασιτική γραφειοκρατία και έσωσαν την Ευρώπη από την σκλαβιά και την τυραννία. ΞΑΝΑ!!


 Ειχα την ίδια πατρίδα με το Πάγκαλο αλλά δεν ήμουν φεντεραλ(η)στης, ήμουν δημοκράτης πατριώτης και δεν με είχαν ρωτήσει για πολλά που με αφορούσαν. Αλλά η ευγένεια μου παρεξηγήθηκε για αδυναμία. και όταν παρέδωσαν εθνική κυριαρχία στους χαρτογιακάδες των Βρυξελλών ,στους χαϊδεμένους των τραπεζών ,είπα μάγκες τελειώσατε.
 Ήταν δύσκολο να τους διώξουμε γιε μου γιατί είχαν γαντζωθεί με μηχανισμούς που έφτιαχναν χρόνια. Να σου πω ένα αστείο να καταλάβεις. Όταν ο κόσμος διαδήλωνε και τους ζητούσε να φύγουν αυτοί έστρεφαν τους αστυνομικούς (σαρκα του λαου μας)που τους πληρώναμε εμείς για να μας προστατεύουν, να μας δέρνουν και να μας πετούν χημικά… Ξέρω ξερω ,σου είναι αδιανόητο στις μέρες σου γιε μου αλλά τα πράγματα δεν ήταν πάντα έτσι… και όταν στρατός και αστυνομία διάλεξαν τη φυσική τους θέση και άλλαξαν πλευρά και ήρθαν με τους γονείς και τα αδέλφια τους, τότε έφεραν μισθοφόρους και τους βαλαν απέναντι μας…-και όταν η δικαιοσύνη προσπαθούσε να τους δικάσει για προδοσία Ο «νόμος» τους έλεγε, ότι οι ίδιοι οι βουλευτές θα έπρεπε να αποφασίσουν αν θα δικαστούν… καταλαβαίνεις που μας οδήγησαν!!!


 Ειχαν όλα τα κανάλια και τρομοκρατούσαν τον κόσμο, πως ,αν ‘δεν κάναμε ότι μας έλεγαν θα πεινούσαμε και θα χάναμε τις δουλείες μας’ και κάναμε ότι μας έλεγαν στην αρχη ,αλλα ολο και περισσότεροι πεινούσαν και έχαναν τις δουλειές τους .Τρία χρόνια εκβιασμοί παιδί μου ,και άπλωναν τα βρωμερά τους χέρια στην περιουσία του λαού, και ρωτούσαμε: «πως βοηθαει να πουλάς μια κερδοφόρα κρατική επιχείρηση, πως βοηθαει να πουλήσεις τα κρατικά λαχεια ,τα λιμάνια τα αεροδρόμια τα νερά και το καζινο ,πως βοηθαει να κλείσεις την κρατική ερευνά ορυκτών και μεταλλευμάτων και την εργατική εστία»? και μας κορόιδευαν ‘’δεν βοηθαει ,αλλά είναι απαίτηση των δανειστών’’-μα ,είναι απαίτηση των δανειστών να μην τιμωρηθεί κανείς?...μέχρι που η αγανάκτηση έγινε απόφαση και πολεμούσαμε με ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ εφημεριδακια ΟΛΟΚΛΗΡΑ κανάλια HD! να μάθει ο κόσμος την αλήθεια…


 ΤΟΥΣ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΓΙΕ ΜΟΥ ,ΓΙΑΤΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ στις ΚΑΡΔΙΕς ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. Πολλοί χάθηκαν στη μάχη ,και γω μαζί ,αλλά ήμασταν αποφασισμένοι!!Να θυμάσαι παιδι μου ότι όποιος θυσιάζει την ελευθερία για την ασφάλεια θα τα χάσει και τα δυο, και πως η αναζήτηση της αλήθειας είναι ο μόνος ωραίος τρόπος να ζεις!!!»


 Καλόν αγώνα ροδίτες και φίλοι κρητικοί 


Μανωλης βασιλογιωργης 29/2/2012



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου