Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Είμαι Έλληνας με ψυχή και μιλάω!


Φορτωμένος με το Σταυρό της καθημερινότητας του, ανηφορίζει ο Έλληνας τον δικό του Γολγοθά… Η πίκρα, ο πόνος, η απελπισία και τα δάκρυα είναι οι διαρκείς συνοδοί του.

Στα 55 μου και μετά από 36 χρόνια ξενητειάς είμαι συνειδητά εδώ στον τόπο μου και σηκώνω το δικό μου Σταυρό… Είμαι απελπισμένος άπό την εξαθλίωση που μαστίζει δίπλα μου τους συμπατριώτες μου, τα αδέλφια μου. Είμαι πικραμένος από τον κυνισμό και την αδιαφορία των προυχόντων και των εχόντων και είμαι θυμωμένος με τη βλακώδη αντιμετώπιση της κοινωνικής δυστυχίας από τον κρατικό μηχανισμό. Ειμαι έξαλλος με την εγκληματικά ασυνείδητη προχειρότητα όλων των συμμοριών των Ελλήνων πολιτικών που με την καλπάζουσα ανοησία τους (βλέπε τα προγράμματά τους) προσπαθούν να σώσουν την κατάσταση, ρίχνοντας λάδι στη φωτιά!

Όλα τα παιδιά που πεινούν, που δεν έχουν δουλειά και ζητιανεύουν για ένα κομμάτι ψωμί, που έχουν χάσει την ελπίδα και δεν έχουν στον ήλιο μοίρα, είναι τα δικά μας παιδιά.
Όλοι οι ασθενείς, που δεν έχουν την πρέπουσα περίθαλψή και τα αναγκαία φάρμακά επειδή δεν διαθέτουν τα χρήματα για να τα πληρώσουν, είναι τα δικά μας αδέλφια.
Ο γονιός, που στην απόγνωσή του βρήκε τη λύση στην αυτοκτονία, είναι το δική μας αδικοχαμένο αδέλφι.
Ο γέρος και η γριά, που ψάχνουν στα σκουπίδια για κάτι τι φαγώσιμο, είναι ο δικός μας πατέρας και η δική μας μάνα.

Η οικογένεια μας δυστυχεί και εμείς είμαστε αντιμέτωποι με το καθήκον και με τη συνειδησή μας. Όσα τρόφιμα, φάρμακα και συνετά λόγια να μοιράσουμε γύρω μας, τόσο ασυγκράτητα βλέπουμε να πληθαίνουν τα μέλη της οικογένειάς μας…

Είμαστε θυμωμένοι και μισούμε τον κοινό εχθρό.
Μισούμε τη Μέρκελ, τα κοράκια της και τα ελληνικά κρεματόριά της.
Μισούμε τους έλληνες εγκληματίες και τους δοσίλογους, τους παπανδρέου, τους καραμανλήδες, τους σημίτηδες, τους βενιζέλους, τους σαμαραίους, τους τσίπρηδες, τις παπαρήγες και όλα τα άλλα πολιτικά ρεμάλια και τα αριστεροκεντροδεξιά κομματόσκυλά τους που κατέστρεψαν την Ελλάδα μας.
Μισούμε όλα τα ελληνικά λαμόγια, τους μπώμπολες, τους λάτσηδες, τους αλαφούζηδες, τους μυτιληναίους, τους ψυχάρηδες, τους νιάρχηδες, τους μποδοσάκηδες, τους κοκκάληδες, τους αγγελόπουλους και όλους τους άλλους αλήτες και τους αυλικούς τους που κατέκλεψαν την πατρίδα μας.

Θέλουμε να δούμε όλους αυτούς τους Βρωμιάρηδες να λογοδοτούν στην ελληνική δικαιοσύνη. Θέλουμε δικαιοσύνη, θέλουμε την παραδειγματική τιμωρία τους και τη δήμευση των περιουσιών τους.

Θέλουμε επιτέλους να χτίσουμε στην πατρίδα μας ένα νέο, δημιουργικό και κοινωνικό κράτος δικαίου. Θέλουμε μια ζωή για τον καθένα μας … «επί ίσοις όροις» επιτέλους.

Δεν μπορούμε άλλο να περιμένουμε. Δεν θέλουμε πια να αποχαιρετούμε τα αδέλφια μας στα νεκροταφεία. Θέλουμε να αντικρύσουμε πάλι το χαμόγελο στα πρόσωπα των παιδιών μας και δεν έχουμε καιρό για υπομονές και για άλλα κουραφέξαλα.

Η γαϊδουρινή υπομονή μας ξεπέρασε ήδη τα όρια της. Μπορεί ο κάθε εισαγγελέας να μας ψιθυρίζει στ΄αυτί, ότι θα μας στείλει τον αγροφύλακα για να μας περάσει τα «βραχιόλια», αν τολμήσουμε να βάλουμε την λέξη «επανάσταση» στο στόμα μας, αλλά και αυτός είναι ένας Έλληνας με στραπατσαρησμένη την υπομονή του….!
Δεν είμαστε μόνοι αλλά πολλοί και αποφασισμένοι να ανατρέψουμε τους πάντες και τα πάντα του ελληνικού κατεστημένου.

Εμείς οι Έλληνες είμαστε η Ελλάδα και η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει!


Φιλικός, Πάνος Γιαννακουλόπουλος


Νέα Φιλική Εταιρεία


Παρακαλούμε θερμά τους κ.κ. Καραγκιόζηδες των κομμάτων (ΝΔ, Ανεξάρτητοι, ΣΥΡΙΖΑ) καθώς και τους κ.κ. έγκριτους και «αληθινούς» δημοσιογράφους που αντιγράφουν τα κείμενά μας και τα παρουσιάζουν με καθυστέρηση μερικών εβδομάδων σαν…δικές τους θέσεις, να υιοθετούν τουλάχιστον και το πνεύμα της σκέψης μας. Απλές, λεκτικές αντιγραφές….καταντούν σε συνθήματα του τύπου «αέρα πατέρα».!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου