Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Η...ΚΡΙΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ 8 ΧΡΟΝΗΣ ΚΟΡΗΣ ΜΟΥ....


Ήταν 10 η ώρα το πρωί της προηγούμενης Παρασκευής 9-12-2011 όταν χτύπησε το τηλέφωνό μου....Στην άλλη άκρη της γραμμής ήταν ο υπεύθυνος γραμματέας της εταιρείας στην οποία εργαζομαι. "Τάξε μου, μου είπε με ένα χαρούμενο τόνο στην φωνή του. Η κόρη σου κέρδισε το 2ο βραβείο στον ετήσιο διαγωνισμό ζωγραφικής"!!!!
Έμεινα κάγκελο αν και είχα μια κρυφή ελπίδα ότι με το θέμα που διάλεξε η 8χρονη κόρη μου, πιθανόν να κέρδιζε κάποια διάκριση.....και τελικά δικαιώθηκε!!!!

Όταν την ρωτήσαμε τι θες να ζωγραφίσεις για τον ετήσιο διαγωνισμό, χωρίς δισταγμό απάντησε σε μένα και την μητέρα της..."θα ζωγραφίσω την σημερινή κρίση στην χώρα μας"!!!!....Μείναμε άναυδοι όταν το ακούσαμε από το στόμα της και περιμέναμε με αγωνία να τελειώσει και να μας δείξει το...αριστούργημά της!!!!
Επί 2 ώρες έφτιαχνε με τις νερομπογιές της κάτι ακαθόριστο....κάτι αλλόκοτο...αλλά για την ίδια κάτι μεγαλειώδες!!! Όταν το τελείωσε, μας το έδειξε με περηφάνια περισσή και μας είπε:"αυτή είναι η ζωγραφιά που θέλω να στείλω στον διαγωνισμό" ... Με τόσες εικόνες από την καθημερινή μας ζωή, από τις 10αδες συζητήσεις που έχουμε κάνει μαζί της αλλά και με τον αδελφό της, με τις μαύρες ειδήσεις που πολλές φορές βλέπει στην τηλεόραση, με τις ελλείψεις που βιώνει στο σχολείο της, με την συμμετοχή της σε αρκετούς αγώνες του κινήματος, αλλά κυρίως με τα μάτια της ψυχής της, είδε την κρίση έτσι όπως αποτυπώνεται στην εικόνα που παραθέτω δίπλα στο άρθρο αυτό...
Και δεν χάρηκα τόσο που κέρδισε το 2ο βραβείο, ούτε και ενα αρκετά αξιοσέβαστο ποσό για την ηλικία της,όσο για το ότι αποκτάει συνείδηση για ότι συμβαίνει γύρω της,καταλαβαίνει ότι υπάρχουν κάποιοι που έχουν κλέψει τα όνειρά της, το μέλλον της, κάποιοι που έχουν βυθίσει αυτή τη χώρα στο σκοτάδι και έχουν σπρώξει χιλιάδες ανθρώπους στη φτώχια και στην εξαθλίωση. Κάποιοι που εκμεταλλεύονται τους συνανθρώπους τους για να πλουτίσουν αυτοί περισσότερο, αδιαφορωντας για τις υπόλοιπες ζωές!!!.... Για αυτό λοιπόν είμαι περήφανος και γνωρίζω καλά ότι στο μέλλον θα αγωνιστεί με όλες της τις δυνάμεις,(κι αυτή και ο αδελφός της), για καλοσύνη, ελευθερία, αγάπη για τον συνάνθρωπο, δικαιοσύνη, αλληλεγγύη,ελπίδα, αφοσίωση,ειλικρίνεια, ανιδιοτέλεια. Έννοιες και αξίες που δεν υπάρχουν στο λεξιλόγιο των δοσίλογων που κυβερνούν αυτό τον τόπο!!!.... Ο θυμός, η αγανάκτηση,ο πόνος ψυχής, η λύπη, είναι έκδηλα μέσα στη ζωγραφιά της μικρής μου 8χρονης κόρης !!! Την εκθέτω μπροστά στα δικά σου μάτια φίλε αναγνώστη και σε αφήνω να εκφράσεις ελεύθερα τι αισθάνεσαι βλέποντάς την με τα μάτια της δικής σου ... ψυχής!!! Εγώ πραγματικά νοιώθω περήφανος και για τα δυο μου παιδιά!!!...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου